Total Pageviews

Wednesday, 22 August 2012

Dr Keith Ong's new Location @ Orchard- thumbs up!!

Decide to go back to the monthly regimen, of a whitening injection per month. It's more convenient for me now that DR Keith has opened a brand new clinic at Orchard itself!!! Goodness... it's high time he does that! Poor people like us used to have to go Tampines then Yishun & FINALLY now at last ORCHARD!!!! Hahhaa......

Dr keith admitted everyone complained to him about his past locations...lol........ so no choice. Good for me... rather for us!!!!! 

About the whitening jab, the one I did last month 'saved' my skin! my skin tone was really bad. The whitening jab brought back the radiance. This second jab after so long will maintain this optima condition.

Latest Update (1/10/2013) :

Dr Keith Ong is now officially at Paragon!!!! YAY..... that's "my hang-out place". Just made appointment to see him there. Cant wait to check out the new place!

Paragon Orchard,
# 12-01 (Lobby 2 )
Tel; 65086306
H/P:  8777-0736
Open from:
 Monday    : 9am-1pm & 3pm-8pm
Tues,Wed,  Fri: 3pm to 8pm
Saturday: 10am -1pm
Sun & PH close.

http://tvbrdramaeviews.blogspot.sg/


45 comments:

  1. Thanks babe for putting this up!!! Was looking high & low for Dr Keith! Called his old clinic, they didnt give me his new contact! What's the address & contact?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Goddess,you did this whitening jab before with Dr Keith Ong? How was it?

      Delete
    2. Yes I've been seeing him since day one. For me it's an on-off thing. I did the whole package initially, got really fair, after that I only went back ocasionally. I've got a wedding dinner to attend very soon... so really need the jab...lol...

      Delete
  2. Lucky he shifted to Orchard! Yishun is damn far...hahha....

    ReplyDelete
  3. Thinking of doing it!

    ReplyDelete
  4. Hee.... made appointment already!!! excited!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Have u bought a package w him? Anyone keen to share?

      Delete
    2. Yes Dear I bought the package with him, I went just before christmas.

      Delete
    3. Anybody wanna share the package?

      Delete
  5. Falan.... interesting !!!!I had fun reading this!

    ReplyDelete
  6. Hi just wondering, if you buy the package, must you finish the package within a time frame? Is there a time limit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To my knowledge, no time limit but you should just call them to double check!

      Delete
  7. Normally 9 jabs in a package need to inject once a week or once a month or any recommendation??

    ReplyDelete
    Replies
    1. There's 6 jabs in the package. It's recommended to jab once a week initially.
      After that some go back once a month for maintenance.
      For me, sometimes I just skip for a period of time (due to laziness:)) & go back right before a big function !

      Delete
  8. Hi Falan I just made appointment for my first jab, very excited. Wondering do you take oral pills too?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No I don't.
      For me the jab is more effective :)

      Delete
    2. How about whitening soaps you use them?

      Delete
    3. I don't anymore.
      I find them too drying for my face.

      Delete
    4. Ya me too I find the soaps too drying for my face, but I do use it on my body...lol.. places like knees & elbows....lol....

      Delete
  9. How's the new place In Paragon huh? Have not done my jab for a couple of months already! I look so listless now. Will probably have to see dr keith soon, & to check out new place...haha... curious!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's really nice.... much bigger & my gfs love the free drinks....lol.... they have milo, cappuccino etc.... lol.... When I was in the lift, 2 hunks (really handsome) came in , they were going to the gym upstairs. Oh boy, so many beautiful people ...haha.... me & my friends had a good time starring at those biceps!!

      Delete
    2. So funny!
      I do like the bigger space too :)

      Delete
  10. Hi do I need to make appointment ,can just walk in ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Call to make appointment.

      Delete
  11. Hi PrincessFalan Thanks for updating your blog was about to go to DR Keith's old place, almost did ...haha....
    I brought a friend to see dr for Vit C , can you imagine if I go to the wrong place???? Malu big time!!! Thanks again :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm doing it already.

      Delete
  12. Hi all, I'm very excited about my appointment with Dr Keith, will be my first time experiencing the Vit C jab. So what kind of food, everyone recommend I take alongside this jab for the skin??? Would love some input. Cheers all :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heard tomato or tomato juice is very Good !
      Also check out my new post on how to clear your skin by treating your liver right :)

      http://beautifulskintraveltips.blogspot.sg/2014/03/how-to-clear-your-skin.html

      Delete
    2. Anything fresh is good. No fried food if possible.

      Delete
  13. Hi I have very fine veins, any advice before this jab? My appointment is next week.

    ReplyDelete
    Replies
    1. The thing about fine veins, it gets worse when you are cold- my office aircon is like freezing cold, so I know. So before I go to Dr keith's clinic for my jab, I always go shopping for a while first. That's right, walk around will get your circulation moving & it helps, especially for people like us- hope that helps:)

      Delete
    2. Hey thanks for the fast response. Shopping it is then...haha... excellent idea!

      Delete
  14. Hi Lijie, wuld you mind telling me if Dr Keith is still open for Vit C jabs please? Are the numbers you posted still okay to reach him? Thank you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes Dr Keith is still doing Vit C jabs.
      I'm a regular now...lol...
      The numbers that Princess Falan has posted above is correct.

      Delete
    2. Dear Li Jie, usually how many jabs will see significant result? I meant from yellow to fair skin?

      Delete
    3. I think the results will differ with everyone. From what I see with my friends & me, (who's doing this,) it helps if you eat right too. One of my friend who loves papaya- stop eating that - she claims the color of the fruit makes her look "yellow/orange" .....lol.... it's funny, I know but.... seems to work!
      Anyway, one word of advise on top of that, just stay out of the sun :)- half your battle is won, if u can do just that :))

      Delete
    4. Hi there, is the package for vit C jab still 1k? can pay via instalment? just checking.
      Muhz

      Delete
    5. Yes package is still 1K- not sure about instalment though. You can call the clinic to check.
      Yishun : 64846010
      Orchard ; 65086306, 68871287
      Sometimes certain credit card have this service- you pay instalment via the card. Hope that helps :)

      Delete
  15. Hi all I've just started on this jab, excited. Need to check is it advisable not to eat things like carrots? I love those small carrots & like to munch on them. ps advise ...tia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya you shouldn't take too much carrots , just eat a bit if you must. If you take too much ,they might make your skin turn yellow if I'm not wrong.

      Delete
    2. Serious??? thks bebe, will take note in the future :))

      Delete
  16. Hi just want to check if I've sign up for the package,do I still need to pay consultation fees everytime I take the other 5 jabs?
    Or everything is included in the package already?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry for late reply.
      You do not need to pay for consultation again for the rest of the package:))

      Delete